Gyakran feltett kérdések !
Minden termék raktáron van?
Webáruházunkban, csak készleten lévő termékek láthatóak , elérhetőek.Amennyiben egy adott termék készlete nullás , úgy abban az esetben automatikusan kivonódik a webáruházból , vásárló számára nem látható. Időnként azonban előfordulhat, hogy egyes termékek utolsó darabjai már készlethiányosak,mivel személyes vásárlásra is van lehetőség, de még nem frissítettük a webáruház készletét. Ha megrendelsz egy készlethiányos terméket és online kifizeted, de az valamilyen okból nem elérhető, felvesszük a kapcsolatot , és javaslunk egy hasonló terméket , vagy azonnali visszatérítést a számládra.
Mikor kapom meg a rendelésem ?
Arra törekszünk, hogy minden vásárlónk a lehető leghamarabb kapja meg rendelését, így hétköznap 10-15 h. között a rendelések feldolgozása folyamatos.
GLS futárszolgálattal kötött szerződésünk alapján, a csomag feladásától számított 24 órán belül/munkanap kiszállításra kerül.
Leterheltebb időszakokban , mint a húsvét/karácsony +1 nappal kell számolni, de évközben, rendelésleadást követően maximum 48h.belül/munkanap kézbesítésre kerülnek.
Elfogadtok nemzetközi megrendeléseket?
Webáruházunkon keresztül jelenleg még nem ,de tervezzük bevezetését.
Amennyiben küldöldi szállítással szeretnél rendelést leadni, kérjük az alábbi telefonszámon egyeztetés céljából vedd fel velünk a kapcsolatot,
mert jelenleg is több EU országba szállítunk.
+36702900880
Mit tehetek, ha nem tudok sikeresen online rendelni?
Ha ezzel a problémával találkozol, próbálkozz a következő lépésekkel:
1- Először nézd át kosarad tartalmát. Amennyiben A *** -al jelölt termék(ek) nem elérhető(ek) a kívánt mennyiségben! szöveg jelenik meg , úgy keresd a 3 csillag jelet *** , mert 1 vagy akár több termék mellett is megtalálható . Érdemes figyelni a készletet , mivel készleten lévő termékekkel dolgozunk, a feletti mennyiség kosárba való helyezését engedi, de véglegesítését , rendelésleadását nem . Lehetséges , hogy amikor a kosaradba helyezted a terméket , akkor még jelezte a kívánt mennyiséget , de a vásárlás végére már valaki más leadta rá rendelését , így ebben az esetben sem tudod elküldeni rendelésed , frissítsd a kosarad .
2-Töröld a kosarad tartalmát cookie-kat, indítsd újra a böngészőt, kapcsold ki a tűzfalat, majd próbáld újra. Másodszor, ha a probléma továbbra is fennáll, használj másik gépet/telefont ,vagy internetböngészőt, majd próbáld újra. Végül, ha a fenti lépések nem működnek, vedd fel velünk a kapcsolatot.
Mikor lesz újból x.y.termékből ?
Legtöbb termékünk saját importunk és szezonális . A művirág , melyek évszakokhoz vannak kötve és a dísztárgyak, azon belül karácsonyi és húsvéti termékek.
Az utóbbiak 100%-ka import termékeink , így a kezdőmennyiségek nagyok, de készlethiány esetén utánpótlás már nem várható ugyanabból a termékből, hiszen számolni kell a beérkezési idővel, mely ezen leterheltebb időszakokban lényegesen több mint az év más időszakában .
A művirágok hasonlóképp , javarészt import termékek , utánrendelésnél nem minden esetben érhetőek el ugyanazon virágok, illetve követve a természetben lezajló folyamatot , pl.tulipán, nárcisz, barka stb. tavasszal , míg a nyári és őszi virágok az adott évszakokban érhetőek el áruházunkban.
Ettől függetlenül cikkszám megadásával érdemes érdeklődni , ha van rá módunk, akkor megrendeljük és jelezzük beérkezését.
Személyes vásárlásra van lehetőség?
Személyes vásárlásra viszonteladók és lakossági vásárlóink számára is van lehetőség raktárunkban előzetes időpontegyeztetést követően.
Címünk: 1239 Budapest Ócsai út 1-3
Telefonszámunk : +36702900880