Amennyiben kérdésed , észrevételed van,kérjük az alábbi , elsődleges e-mail címünkön jelezd felén.
donumdecorshop@gmail.com
(automatikus emailekre írt válaszok,kérések,.. nem minden esetben jutnak időben tudomásunkra, ezért kérjük az elsődleges e-mail címünkre írjatok )
Szállítási lehetőségek és azok költségei / Belföldön
Lakossági és viszonteladói vásárlók számára egységesen
-Gls futárszolgálat: Br.1690 Ft.
1 db. 60x40x20 cm. kartonméretig és legfeljebb 8kg.-ig
Feltüntetett méretet meghaladva, minden esetben Vásárlóval egyeztetünk a szállítási díjról.
-Utánvétkezelés díja :
60.000 Ft. rendelés értékéig Br.490 Ft.
60.001-100.000 Ft. rendelés értékéig Br.590Ft.
-100.000 Ft feletti rendelések esetében díjbekérőt küldünk e-mailben,
(Kivétel : Törzsvásárló)
100.001-150.000 Ft.ig Br.990 Ft.
150.001-1000000.. Br.3000 Ft.
-Lakossági vásárlóink számára 35.000 Ft. feletti rendelés esetén a szállítás díjmentes , utánvét esetében + utánvét díj
(Az díjmentes szállítás legfejebb 1db.60x40x20 cm. kartonméretig és max.8kg.)
-Személyes átvétel XXIII.kerületi raktárunkban , összekészítés díja 0 Ft.
Futárszolgálat:
A Donum Decoration webáruház csomagjait a GLS futárszolgálat szállítja házhoz.
A GLS futárszolgálat a csomag feladásától számított 24 órán belül szállítja ki a csomagot.
A szállítás költsége
SimplePay esetében egységesen br. 1690 Ft
1 db. 60x40x20 cm. kartonméretig és legfeljebb 8kg.
Feltüntetett méretet meghaladva, minden esetben Vásárlóval egyeztetünk a + szállítási díjról.
SimplePay (OTP)
Vásárlás során a SimplePay felületén fizetheted ki a rendelésed. A fizetés közvetlenül az OTP Bank által üzemeltetett , a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik és nem a webáruház oldalán . Webáruházunk semmilyen formában nincs birtokában a kártya adataival ,abba betekintést nem nyerhet.
OTP SIMPLEPAY BANKKÁRTYÁS FIZETÉSI FOLYAMAT
- Fizetés bankkártyával SimplePay - OTP (
)gombra kattintva átkerülsz a SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindul a tranzakció.
- A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizd az adatok helyességét.
- A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
- A fizetés eredményéről e-mail útján is értesítést kapsz, valamint visszairányítja az oldalunkra.
Az alábbi bankkártya adatokra lesz szüksége:
- Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
- Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
- Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}.
ÁRUHÁZUNKBAN AZ ALÁBBI KÁRTYATÍPUSOKKAL FIZETHETsz
Figyelem! A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben rendszerünk képes elfogadni.
(Bővebb leírás webáruház lap alján, kártyaelfogadó képekre kattintva)
Utánvét esetében lakossági szállítási díj Br.1690 Ft + utánvétkezelés díja
Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánod kiegyenlíteni, akkor válaszd az "Utánvéttel" fizetési módot
Utánvétes fizetési lehetőségek : Készpénz , Kártya
A feltüntetett árak forintban értendők ,tartalmazzák a 27%-os áfát, nem tartalmazzák a szállítás, ill. a képeken látható dekorációs kellékek árát
Személyes átvétel XXIII. kerületi raktárunkban.
Címünk: 1239 Budapest Ócsai út 1. +36702900880
Minden esetben előzetes telefonos visszaigazolás/ egyeztetés után tudod átvenni csomagod .
Rendelés feldolgozása gyors,egyes esetekben még aznapi,így,csak abban az esetben válaszd a személyes átvételt,amennyiben rendelésleadástól számított 3 munkanapon belül át tudod venni .
Ellenkező esetben nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelt termék átvehető lesz a raktárban.
Személyes átvétel lehetőségének a feltétele : Online teljesítés
Személyes átvétel esetén a termékek árán felül nincsen semmilyen költség.
Telefonon felvesszük a kapcsolatot időpont egyeztetés céljából, amint rendelésed összeállításra került A megrendelt terméket akkor tudod átvenni a raktárban, miután ügyfélszolgálatunk visszaigazolta, hogy össze lett készítve megrendelésed.
-Átvétel Donum Decor-tól Szeptembertől -Áprilisig H-P 10-17 h.
-Nyári időszakban Május-Augusztus H-P 10-14h.
-Amennyiben ez az időpont nem felel meg , egyeztetést követően a portán hagyjuk csomagod , ahol a hét bármely napján 0-24 h.-ban átveheted csomagod.
Raktárunkban a termékek megtekintésére ,vásárlására is van lehetőség ,minden esetben telefonos egyeztetés szükséges .
Fizetési mód:
-Készpénz
-Telefonod netbanjából indított utalás
Br. 35.000.- Ft feletti rendelés esetén a szállítás díjmentes / Lakossági vásárlók számára
1 db. 60x40x20 cm. kartonméretig és legfeljebb 8kg.-ig
Feltüntetett méretet meghaladva, minden esetben Vásárlóval egyeztetünk a szállítási díjról.
35.000 Ft.- feletti rendelés esetén kártyás fizetés és utánvétre is van lehetőség, a szállítás díjmentes, utánvét díjköteles
Mennyiségi rendelés alapján számított %-os kedvezményt biztosítunk , legmagasabb ár a legkisebb megrendelhető mennyiséghez tartozik , mely a megrendelésre kerülő mennyiség növekedésével csökken.
Kedvezmény mértéke termékenként változó,minimum 7% maximum 15%
Termék kosárba való helyezésekor, automatikusan a kedvezménnyel csökkent összeg kerül feltüntetésre .
-Viszonteladói felhasználás : Regisztrált viszonteladói státusz elnyerését követően nagykereskedelmi áraink láthatóak
LAKOSSÁGI FELHASZNÁLÓK SZÁMÁRA MINIMÁLIS RENDELÉSI ÉRTÉK br.5000 Ft.(termékrendelés)
(5000 Ft. alatt beérkezés rendelések törlésre kerülnek, online teljesítés esetén visszautalásra )
-Egyes 300 Ft.alatti termékek minimálisan rendelhető mennyisége szabályozott , lásd: Ár alatti-mennyiségmegadás pont alatt
Ezek a termékek általában 5-10db.tól rendelhetőek
A szolgáltató a szállítási díjak változtatásának jogát fenntartja .
Az új díj a honlapon történő egyidejű megjelenésével lép hatályba .
Viszonteladó partnereinknek , cégeknek , érvényes adószámmal rendelkező vállalkozásoknak ,személyes és online vásárlásra is van lehetőség . Adószámmal rendelkező magánszemélyek számára lakossági áraink érvényesek
2022.JÚLIUSÁTÓL HAZAI NAGYKERESKEDÉSEKET NEM ÁLL MÓDUNKBAN KISZOLGÁLNI.
-Az első lépés, regisztrálj webáruházunkban pontosan megadott számlázási és szállítási adatokkal
Kérjük e-mailben küld el az alábbi dokumentumot , melyből kitűnik a megegyező tevékenységi kör.
- Cégek esetében -Cégkivonat másolat
-Egyéni vállalkozók esetében az E.v. bejelentésről kiadott igazolás .
-Rövid leírás : kereskedelmi tevékenység formájáról , felhasználás típusáról
Adószám megküldése nem elegendő , nincs kapacitásunk minden egyes beküldött adószámot lekérni, amennyiben viszonteladónkká szeretnél válni, kérjük a fent leírtak szerint járj el.
Elsődleges email címünk : donumdecorshop@gmail.com Megegyező tevékenységi körök:
-Művirág kiskereskedelem
-Virág , koszorú kiskereskedelem
-Virágkötő és/vagy minden ehhez tartozó tevékenység
-Dekorációs szolgáltatás
-Ajándéktárgy kiskereskedelem
-Egyéb m.n.s áru kiskereskedelem
Egy pár tevékenység , amit nem áll módunkban elfogadni.
-Csomagküldő, internetes kiskereskedelem / (önmagába ez nem elég, nem tükrözi a tevékenységünket)
-Különböző szolgáltatások ,pl. szépségipar , tanácsadás , oktatás,......
-Divattervezés, formatervezés,grafika, kirakatrendezés.....
-Gyógypedagógia , víz-gáz szerelés , alkatrészek , sport , ruházat , lábbeli ......Érdemes a fent említett tevékenységi köröket felvenni a vállalkozás nyilvántartásába és ezt követően kérvényezni ..
Csak elnyert státusz esetén küldünk értesítést .
Ahhoz, hogy teljes jogú viszonteladója legyél cégünknek, a regisztráció beérkezése után az adatokat feldolgozzuk és jogosultság esetén viszonteladó partnernek regisztrálunk. (Átfutási idő legfeljebb 2-3 munkanap)
-Személyes vásárlás -Időpont egyeztetése / bejelentkezés alapján
RENDELÉSLEADÁS MENETÉRŐL BŐVEBB TÁJÉKOZTATÁS : https://bit.ly/3uGLC22
Számla:
Feltüntetett áraink a már fizetendő bruttó árak , melyek tartalmazzák a 27%-os áfát.
A számlázóprogram automatikusan küldi ki e-mailben a számlákat , a vevő által megadott / regisztrált e-mail címre , papíralapú számla nem kerül kiállításra , megküldésre .
Számla ütemezése :
Webáruházban kifizetett és utánvét esetében is , szállítás megkezdése napján e-mailben továbbításra kerül . Amennyiben nem találod emailjeid között , kérjük jelezd és újbóli megküldésre kerül .
Számla a Megrendelő által kitöltött formátumban kerül kiállításra(Api,nem manuális), így értelemszerű kitöltés szükséges!
Utólag nem áll módunkban sztornózni számlát a nem opcionális helyen megadott adatok miatt.
Minden adatnak megvan a helye,kérjük,ne hozz létre új sort az adószám , ill. többszöri helység , utca vagy név feltüntetésére , ez sok esetben a számla gépi kiállítását megakadályozza !
Pénztár oldalon / adatok megadása / kitöltési útmutató
A ”Személyes adatok ” megadását követően a „Számlázási cím ” pont alatti rubrika pipával jelölendő , ha azonos. Amennyiben eltérő címre kéred a szállítást, kérjük távolítsd el a pipát. A „Megjegyzés” résznél tetszőlegesen adhatsz meg további információt.
Amennyiben adószámmal rendelkező vállalkozásra kéred a számlát , úgy külön kitöltést igényel a számlázási opció
Kérjük minden esetben mellékelj adószámot , ennek hiánya rendelés elutasítását is eredményezheti !
( Rendszerünk nem tárolja a cégek-vállalkozások adószámát , ennek kikeresésére nincs kapacitásunk )
2021. január 4-től kötelező adatot küldeni a NAV-hoz minden olyan számláról, módosító, érvénytelenítő számláról, amire az áfatörvény számlázási szabályai vonatkoznak. [2007. évi CXXVII. törvény az általános forgalmi adóról, 10. melléklet.]
Ennek értelmében, amennyiben cégre,vagy adószámmal rendelkező vállalkozásra kéred a számlát , kérjük a számlázási adatoknál tüntesd fel az adószámot.
Adószám elmulasztása esetén a számla magánszemélyre(megrendelő)adataira kerül kiállításra.
Csomagolás :
Minden csomag új kartondobozba kerül feladásra , melyet a nedvesség vagy a korábbi használat még nem gyengített meg .
Törékeny terméket valamennyi esetben pufiba /buborékfóliába csomagolunk, így a szállítás okozta rongálás lehetősége minimalizálva van.
Megkérünk minden kedves vásárlónkat , amennyiben csomagod / dobozod külsérelmi nyomot takar ( horpadás , sérült , koszos stb.) átvétel előtt nyisd ki , ellenőrizd termékeid épségét és amennyiben sérülést észlelsz vetess fel jegyzőkönyvet a helyszínen.
Töréskár esetén jegyzőkönyv nélkül nem tudunk kártérítési igénnyel élni a GLS futárszolgálat felé.
Szállítási idő / Rendelést csúsztatott szállítással nem áll módunkban felvenni
Rendelés beérkezését követően 24-48 h.belül (munkanap) feldolgozásra + 1 szállítási munkanapba kerül / egyes esetekben kitolódhat, ez az adott időszaktól , leterheltségtől függ
Ez a szállítási határidő tájékoztató jellegű, az ettől történő eltérés jogát fenntartjuk .
Jelen általános szerződési feltételek elfogadásával Megrendelő tudomásul veszi, hogy a megadott szállítási idő túllépése miatt az Eladó a kártérítési felelősségét kifejezetten kizárja.
Csomagátvétel
Csomagfeladásról státusz e-mail küldünk megrendelő által megadott emailcímre.
(Fontos , hogy az email hibátlanul kerüljön megadásra ,csak kisbetűt ,szóköz,ékezet nélküli szöveget tartalmazzon, ellenkező esetben az emailtovábbítás meghiúsul )
Csomagátvétel max.3 munkanapon belüli teljesítése szükséges, ezt meghaladva csomag visszakerül raktárunkba .
Amennyiben online fizetéssel került kiegyenlítésre a rendelés , úgy 1x 1690 Ft. visszaszállítási +1x1690 Ft újbóli díj megfizetése esetén tudjuk kiküldeni a csomagot. Utánvét esetében az oda vissza szállítási díjat kiszámlázzuk megrendelő felé , ...
Amennyiben a többletszállítás díja nem kerül kiegyenlítésre , úgy a későbbiekben nem ápolunk partnerkapcsolatot megrendelővel , rendelései elutasításra , törlésre kerülnek .
Megkérjük csak abban az esetben rendelj , amennyiben biztosítva van a csomagátvétel 3 munkanapon belül !
KÉSZLETHIÁNY ESETÉN :
Webáruházunkban, csak készleten lévő termékek láthatóak , elérhetőek .
Amennyiben egy adott termék készlete nullás , úgy abban az esetben automatikusan kivonódik a webáruházból , vásárló számára nem látható a termék.
Amennyiben van eltérés rendelés és készletünk között , úgy utánvét esetében a fizetendő összegből levonásra kerül a termék ára , online fizetés esetében telefonon egyeztetünk megrendelővel.
TERMÉKFOTÓK
Termékeinkről saját fotót készítünk , mely megegyezik a rendelt termékkel és színnel.
ÁRNYALATI ELTÉRÉSÉRT NEM ÁLL MÓDUNKBAN FELELŐSSÉGET VÁLLALNI !
Egyes esetekben mellékelünk inspirációs fotókat , felhasználás ötletet adva , ami nem saját fotó annak a forrása Pinterest
RENDSZERHIBA LEHETŐSÉG :
RENDELÉS LEADÁSÁT KÖVETŐEN EGY AUTOMATIKUS, TÉTELES VISSZAIGAZOLÓ EMAILT KAPSZ , MELYET EGYEZTESS A LEADOTT RENDELÉSEDDEL.
AMENNYIBEN ELTÉRŐ ÖSSZEGŰ , VAGY TÉTELŰ VISSZAIGAZOLÁS ÉRKEZIK , KÉRJÜK TELEFONON JELEZD MINÉL ELŐBB AZ ALÁBBI SZÁMON +36702900880
Bővebb leírás fizetési-szállítási , rendelés véglegesítése , panaszkezelés .....
Általános Szerződési Feltételek pont alatt https://donumdecor.hu/index.php?route=information/information&information_id=5 )
Elállás joga / panaszkezelés
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a Felhasználó (fogyasztó) a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.Csak minden tartozékéval, és eredeti csomagolásába visszacsomagolt terméket tudunk visszavenni . a visszaküldési és ezzel járó esetleges költség / többletköltség a megrendelőt terheli .
Beérkezéstől és termék épségének ellenőrzését követően ,számlaszám-kedvezményezett adatai birtokában, visszautalásra kerül a részösszeg a Megrendelő részére 3 munkanapon belül.
Összeggel terhelt csomagot nem áll módunkban átvenni!
Amennyiben a termék vásárlásával kapcsolatos bármilyen problémája merülne fel, a Szolgáltató felé panasszal élhetsz . Ebben az esetben előfordulhat, hogy akár visszaküldés nélkül is meg tudjuk oldani , az esetleges "problémát " így az alábbi e-mailes elérhetőségünkön fel tudod venni velünk a kapcsolatot. Haladéktalanul, de legfeljebb 7 munkanapon belül kivizsgáljuk és az eredményéről e-mailben értesítünk.
Panaszod előterjesztheted az alábbi elérhetőségünkön : donumdecorshop@gmail.com
Visszaküldési cím egyeztetést követően : 1239 Budapest Ócsai út 1-3
Esetleges téves információkért , elírásokért felelősséget nem vállalunk .
A Szolgáltató / Donum Decor Kft./ webáruház szerzői jogvédelem alatt áll .
Ennek megfelelően nem használható semmilyen , a honlapon található szöveg , fénykép, ábra , vagy egyéb ,szerzői jogvédelem alá eső kategória
Bővebb információ Általános Szerződési Feltételek alatt
https://donumdecor.hu/index.php?route=information/information&information_id=5 )
Rendelésleadás menetéről -véglegesítéséről
Eljárás hibás ár esetén
Termékfotók
Készlethiány
Elállás joga-panaszkezelés-át nem vett csomag
Termékszavatosság-Hibás termék-jótállás
Elállás joga
Békéltető testület-Bírósági eljárás
Hírnévrontás ,becsületsértés, rágalmazás esetén érvényesíthető jogokról
Amennyiben egyedi igényed szeretnéd velünk megbeszélni, úgy kérjünk, vedd fel munkatársunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségek egyikén !
H-P :10-16
+36702900880
donumdecorshop@gmail.com