Menü
Kosár

Fizetési és Szállítási információk

Amennyiben kérdésed , észrevételed van,kérjük az alábbi , elsődleges e-mail címünkön jelezd felén. 
donumdecorshop@gmail.com 

(automatikus emailekre írt válaszok,kérések,.. nem minden esetben jutnak időben tudomásunkra, ezért kérjük az elsődleges e-mail címünkre írjatok )

Szállítási lehetőségek és azok költségei / Belföldön 

Lakossági és viszonteladói vásárlók számára egységesen 
-Gls futárszolgálat: Br.1690 Ft.

1 db. 60x40x20 cm. kartonméretig és legfeljebb 8kg.-ig

Feltüntetett méretet meghaladva, minden esetben Vásárlóval egyeztetünk a szállítási díjról.


-Utánvétkezelés díja :
60.000 Ft. rendelés értékéig Br.490 Ft.
60.001-100.000 Ft. rendelés értékéig Br.590Ft.

-100.000 Ft feletti rendelések esetében díjbekérőt küldünk e-mailben, 
(Kivétel : Törzsvásárló)
100.001-150.000 Ft.ig Br.990 Ft.
150.001-1000000.. Br.3000 Ft.


-Lakossági vásárlóink számára 35.000 Ft. feletti rendelés esetén a szállítás díjmentes , utánvét esetében + utánvét díj 
(Az díjmentes szállítás legfejebb 1db.60x40x20 cm. kartonméretig és max.8kg.) 


-Személyes átvétel XXIII.kerületi raktárunkban , összekészítés díja 0 Ft.


Futárszolgálat:

A Donum Decoration webáruház csomagjait a GLS futárszolgálat szállítja házhoz.
A GLS futárszolgálat a csomag feladásától számított 
24 órán belül szállítja ki a csomagot. 


A szállítás költsége

SimplePay esetében egységesen  br. 1690 Ft

1 db. 60x40x20 cm. kartonméretig és legfeljebb 8kg.

Feltüntetett méretet meghaladva, minden esetben Vásárlóval egyeztetünk a + szállítási díjról.


SimplePay (OTP)

Vásárlás során a SimplePay felületén fizetheted ki a rendelésed. A fizetés közvetlenül az OTP Bank által üzemeltetett , a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik és nem a webáruház oldalán . Webáruházunk semmilyen formában nincs birtokában a kártya adataival ,abba betekintést nem nyerhet.

OTP SIMPLEPAY BANKKÁRTYÁS FIZETÉSI FOLYAMAT

  • Fizetés bankkártyával  SimplePay - OTP  (faq-fizetes-american)gombra kattintva átkerülsz a SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindul a tranzakció.
  • A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizd az adatok helyességét.
  • A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
  • A fizetés eredményéről e-mail útján is értesítést kapsz, valamint visszairányítja az oldalunkra.

Az alábbi bankkártya adatokra lesz szüksége:

  • Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
  • Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
  • Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}.

    ÁRUHÁZUNKBAN AZ ALÁBBI KÁRTYATÍPUSOKKAL FIZETHETsz

    Figyelem! A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben rendszerünk képes elfogadni.
    (Bővebb leírás webáruház lap alján, kártyaelfogadó képekre kattintva) 
    faq-fizetes-mastercardfaq-fizetes-maestrofaq-fizetes-visafaq-fizetes-visa-electronfaq-fizetes-american





Utánvét esetében lakossági
szállítási díj Br.1690 Ft + utánvétkezelés díja 

Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánod kiegyenlíteni, akkor válaszd az "Utánvéttel" fizetési módot
Utánvétes fizetési lehetőségek : Készpénz , Kártya 

A feltüntetett árak forintban értendők ,tartalmazzák a 27%-os áfát, nem tartalmazzák a szállítás, ill. a képeken látható dekorációs kellékek árát

Személyes átvétel XXIII. kerületi raktárunkban
Címünk1239 Budapest Ócsai út 1.  +36702900880
Minden esetben előzetes telefonos visszaigazolás/ egyeztetés után tudod átvenni csomagod . 
Rendelés feldolgozása gyors,egyes esetekben még aznapi,így,csak abban az esetben válaszd a személyes átvételt,amennyiben rendelésleadástól számított 3 munkanapon belül át tudod venni . 

Ellenkező esetben nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelt termék átvehető lesz a raktárban.

Személyes átvétel lehetőségének a feltétele : Online teljesítés 

Személyes átvétel esetén a termékek árán felül nincsen semmilyen költség.
Telefonon felvesszük a kapcsolatot időpont  egyeztetés céljából,  amint rendelésed összeállításra került A megrendelt terméket akkor tudod átvenni a raktárban, miután ügyfélszolgálatunk visszaigazolta, hogy össze lett készítve megrendelésed.

-Átvétel Donum Decor-tól Szeptembertől -Áprilisig H-P 10-17 h. 

-Nyári időszakban Május-Augusztus H-P 10-14h.
-Amennyiben ez az időpont nem felel meg , egyeztetést követően a portán hagyjuk csomagod , ahol a hét bármely napján 0-24 h.-ban átveheted csomagod.


Raktárunkban a termékek megtekintésére ,vásárlására is van lehetőség ,minden esetben telefonos egyeztetés szükséges .
Fizetési mód:
-Készpénz
-Telefonod netbanjából indított utalás



Br. 35.000.- Ft feletti rendelés esetén a szállítás díjmentes / Lakossági vásárlók számára
1 db. 60x40x20 cm. kartonméretig és legfeljebb 8kg.-ig

Feltüntetett méretet meghaladva, minden esetben Vásárlóval egyeztetünk a szállítási díjról.

35.000 Ft.- feletti rendelés esetén kártyás fizetés és utánvétre is van lehetőség, a szállítás díjmentes, utánvét díjköteles 

Webáruházunkban mennyiségi kedvezményt  nyújtunk  lakossági vásárlóink számára 
-Lakossági felhasználás: Regisztrált tagként és vendégként leadott rendelések esetében is látható a mennyiségi kedvezmény
Mennyiségi rendelés alapján számított %-os kedvezményt biztosítunk , legmagasabb ár a legkisebb megrendelhető mennyiséghez tartozik , mely a megrendelésre kerülő mennyiség növekedésével csökken.
Kedvezmény mértéke termékenként változó,minimum 7% maximum 15%
Termék kosárba való helyezésekor, automatikusan a kedvezménnyel csökkent összeg kerül feltüntetésre .
-Viszonteladói felhasználás : Regisztrált viszonteladói státusz elnyerését követően nagykereskedelmi áraink láthatóak


LAKOSSÁGI FELHASZNÁLÓK SZÁMÁRA MINIMÁLIS RENDELÉSI ÉRTÉK br.5000 Ft.(termékrendelés)
(5000 Ft. alatt beérkezés rendelések törlésre kerülnek, online teljesítés esetén visszautalásra )

-Egyes 300 Ft.alatti termékek minimálisan rendelhető mennyisége szabályozott , lásd: Ár alatti-mennyiségmegadás pont alatt 
Ezek a termékek általában 5-10db.tól rendelhetőek 

A szolgáltató a szállítási díjak változtatásának jogát fenntartja .
Az új díj a honlapon történő egyidejű megjelenésével lép hatályba .

Viszonteladó partnereinknek , cégeknek , érvényes adószámmal rendelkező vállalkozásoknak ,személyes és online vásárlásra is van lehetőség . Adószámmal rendelkező magánszemélyek számára lakossági áraink érvényesek

2022.JÚLIUSÁTÓL HAZAI NAGYKERESKEDÉSEKET NEM ÁLL MÓDUNKBAN KISZOLGÁLNI.

-Az első lépés, regisztrálj webáruházunkban pontosan megadott számlázási és szállítási adatokkal Kérjük e-mailben küld el az alábbi dokumentumot , melyből kitűnik a megegyező tevékenységi kör. - Cégek esetében -Cégkivonat másolat -Egyéni vállalkozók esetében az E.v. bejelentésről kiadott igazolás . -Rövid leírás : kereskedelmi tevékenység formájáról , felhasználás típusáról Adószám megküldése nem elegendő , nincs kapacitásunk minden egyes beküldött adószámot lekérni, amennyiben viszonteladónkká szeretnél válni, kérjük a fent leírtak szerint járj el. Elsődleges email címünk : donumdecorshop@gmail.com Megegyező tevékenységi körök: -Művirág kiskereskedelem -Virág , koszorú kiskereskedelem -Virágkötő és/vagy minden ehhez tartozó tevékenység -Dekorációs szolgáltatás -Ajándéktárgy kiskereskedelem 
-Egyéb m.n.s áru kiskereskedelem  
Egy pár tevékenység , amit nem áll módunkban elfogadni. -Csomagküldő, internetes kiskereskedelem / (önmagába ez nem elég, nem tükrözi a tevékenységünket) -Különböző szolgáltatások ,pl. szépségipar , tanácsadás , oktatás,...... -Divattervezés, formatervezés,grafika, kirakatrendezés..... -Gyógypedagógia , víz-gáz szerelés , alkatrészek , sport , ruházat , lábbeli ......Érdemes a fent említett tevékenységi köröket felvenni a vállalkozás nyilvántartásába és ezt követően kérvényezni .. Csak elnyert státusz esetén küldünk értesítést .

Ahhoz, hogy teljes jogú viszonteladója legyél cégünknek, a regisztráció beérkezése után az adatokat feldolgozzuk és jogosultság esetén viszonteladó partnernek regisztrálunk. (Átfutási idő legfeljebb 2-3 munkanap)

-Pozitív elbírálás esetén e-mailben küldünk értesítőt . Amennyiben a benyújtott dokumentumok nem felelnek meg a kívánalmaknak, annak tényéről és okáról értesítést nem áll módunkban küldeni .
-Azon vásárlóink,akik már vásároltak vállalkozásukra webáruházunkban ,a fent említett dokumentációk megküldése alól mentesülnek. (Feltétel: Viszonteladói regisztráció + csatlakozási kérelem jelzése e-mailben ) Ebben az esetben csak azon vásárlóknak tudunk viszonteladói státuszt biztosítani , aki rendszeresen meghaladta a min.20.000 Ft. kosárértéket. Pozitív elbírálás esetén , belépést követően ,nyitóoldalon olvasható vásárlási és státuszbanmaradási feltételeink . Kérjük olvassátok el státuszotok megtartása érdekében , megszűnést követően újbóli engedélyezést nem áll módunkban biztosítani.
-Személyes vásárlás -Időpont egyeztetése / bejelentkezés alapján
Egyeztetés az alábbi e-mail címen ( Minden esetben kérnénk telefonos elérhetőséget )
donumdecorshop@gmail.com
Telefonos elérhetőségünk +36702900880 H-P 10-17h.


RENDELÉSLEADÁS MENETÉRŐL BŐVEBB TÁJÉKOZTATÁS : https://bit.ly/3uGLC22

Számla:

Feltüntetett áraink a már fizetendő bruttó árak , melyek tartalmazzák a 27%-os áfát.
A számlázóprogram automatikusan küldi ki e-mailben a számlákat , a vevő által megadott / regisztrált e-mail címre ,  papíralapú számla nem kerül kiállításra , megküldésre .
Számla ütemezése :
Webáruházban kifizetett és utánvét esetében is , szállítás megkezdése napján e-mailben továbbításra kerül . Amennyiben nem találod emailjeid között , kérjük jelezd és újbóli megküldésre kerül . 

Számla a Megrendelő által kitöltött formátumban kerül kiállításra(Api,nem manuális), így értelemszerű kitöltés szükséges!
Utólag nem áll módunkban sztornózni számlát a nem opcionális helyen megadott adatok miatt.
Minden adatnak megvan a helye,kérjük,ne hozz létre új sort az adószám , ill. többszöri helység , utca vagy név feltüntetésére , ez sok esetben a számla gépi kiállítását megakadályozza !

Pénztár oldalon / adatok megadása / kitöltési útmutató 
A ”Személyes adatok ” megadását követően a „Számlázási cím ” pont alatti rubrika pipával jelölendő , ha azonos.  Amennyiben eltérő címre kéred a szállítást, kérjük távolítsd el a pipát. A „Megjegyzés” résznél tetszőlegesen adhatsz meg további információt.
Amennyiben adószámmal rendelkező vállalkozásra kéred a számlát , úgy külön kitöltést igényel a számlázási opció 
Kérjük minden esetben mellékelj  adószámot , ennek hiánya rendelés elutasítását is eredményezheti ! 
( Rendszerünk nem tárolja a cégek-vállalkozások adószámát , ennek kikeresésére nincs kapacitásunk )

2021. január 4-től kötelező adatot küldeni a NAV-hoz minden olyan számláról, módosító, érvénytelenítő számláról, amire az áfatörvény számlázási szabályai vonatkoznak. [2007. évi CXXVII. törvény az általános forgalmi adóról, 10. melléklet.]
Ennek értelmében, amennyiben cégre,vagy adószámmal rendelkező vállalkozásra kéred a számlát , kérjük a számlázási adatoknál tüntesd fel az adószámot. 
Adószám elmulasztása esetén a számla magánszemélyre(megrendelő)adataira kerül kiállításra.


 
A Szolgáltató a termék megrendelését nem köteles  teljesíteni, amennyiben a kitöltött adatlap nyilvánvalóan hibás, hiányos  vagy valótlan adatokat tartalmaz. Erről a vásárlót  a szolgáltató  nem köteles értesíteni , rendelése ezzel meghiúsul.

Csomagolás
A csomagolásnál figyelembe vesszük a feladni kívánt termék típusát , súlyát és ennek mértékéül választjuk meg  csomagolóeszközeinket . 
Minden csomag új kartondobozba kerül feladásra , melyet a nedvesség vagy a korábbi használat még nem gyengített meg .
Törékeny terméket valamennyi esetben pufiba /buborékfóliába csomagolunk, így a szállítás okozta rongálás lehetősége minimalizálva van. 
Csomagjainkra a gondos és igényes jelzők a jellemzőek , melyet sem árainkra sem plusz költségként a vevőre nem terhelünk rá. 

A gyorsabb kártérítés reményében , felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét az eljárás menetére
Megkérünk minden kedves vásárlónkat , amennyiben csomagod / dobozod külsérelmi nyomot takar ( horpadás , sérült , koszos stb.) átvétel előtt nyisd ki , ellenőrizd termékeid épségét és amennyiben sérülést észlelsz vetess fel jegyzőkönyvet a helyszínen. 
Töréskár esetén jegyzőkönyv nélkül nem tudunk kártérítési igénnyel élni a GLS futárszolgálat felé.

Mindennemű kártalanítás termék díjának visszautalásáig terjed , újbóli termékmegküldést nem áll módunkban  vállalni !
(Ide tartozik a hibás, törött és minden más, az alábbiakba nem tartozó kártalanítás )

Szállítási idő Rendelést csúsztatott szállítással nem áll módunkban felvenni 

Rendelés beérkezését követően 24-48 h.belül (munkanap) feldolgozásra + 1 szállítási munkanapba kerül / egyes esetekben kitolódhat, ez az adott időszaktól , leterheltségtől függ 

Ez a szállítási határidő tájékoztató jellegű, az ettől történő eltérés jogát fenntartjuk .
Jelen általános szerződési feltételek elfogadásával Megrendelő tudomásul veszi, hogy a megadott szállítási idő túllépése miatt az Eladó a kártérítési felelősségét kifejezetten kizárja.

Csomagátvétel 

Csomagfeladásról státusz e-mail küldünk megrendelő által megadott emailcímre.
(Fontos , hogy az email hibátlanul kerüljön megadásra ,csak kisbetűt ,szóköz,ékezet nélküli szöveget tartalmazzon, ellenkező esetben az emailtovábbítás meghiúsul )

Csomagátvétel max.3 munkanapon belüli teljesítése szükséges, ezt meghaladva csomag visszakerül raktárunkba .
Amennyiben online fizetéssel került kiegyenlítésre a rendelés , úgy 1x 1690 Ft. visszaszállítási +1x1690 Ft újbóli díj megfizetése esetén tudjuk kiküldeni a csomagot. Utánvét esetében az oda vissza szállítási díjat kiszámlázzuk megrendelő felé , ...
Amennyiben a többletszállítás díja nem kerül kiegyenlítésre , úgy a későbbiekben nem ápolunk partnerkapcsolatot megrendelővel , rendelései elutasításra , törlésre kerülnek .

Megkérjük csak abban az esetben rendelj , amennyiben biztosítva van a csomagátvétel 3 munkanapon belül !

KÉSZLETHIÁNY ESETÉN
Webáruházunkban, csak készleten lévő  termékek láthatóak , elérhetőek .
Amennyiben egy adott termék készlete nullás , úgy abban az esetben automatikusan kivonódik a webáruházból , vásárló számára nem látható a termék.
Amennyiben van eltérés rendelés és készletünk között , úgy utánvét esetében a fizetendő összegből levonásra kerül a termék ára , online fizetés esetében telefonon egyeztetünk megrendelővel.


TERMÉKFOTÓK 
Termékeinkről saját fotót készítünk , mely megegyezik a rendelt termékkel és színnel.
ÁRNYALATI ELTÉRÉSÉRT NEM ÁLL MÓDUNKBAN FELELŐSSÉGET VÁLLALNI !

Egyes esetekben mellékelünk inspirációs fotókat , felhasználás ötletet adva , ami nem saját fotó annak a forrása  Pinterest 


RENDSZERHIBA LEHETŐSÉG : 
RENDELÉS LEADÁSÁT KÖVETŐEN EGY AUTOMATIKUS, TÉTELES VISSZAIGAZOLÓ EMAILT KAPSZ  , MELYET EGYEZTESS A LEADOTT RENDELÉSEDDEL.

AMENNYIBEN ELTÉRŐ ÖSSZEGŰ , VAGY TÉTELŰ VISSZAIGAZOLÁS ÉRKEZIK , KÉRJÜK TELEFONON JELEZD MINÉL ELŐBB AZ ALÁBBI SZÁMON  +36702900880


Bővebb leírás fizetési-szállítási , rendelés véglegesítése , panaszkezelés .....
Általános Szerződési Feltételek pont alatt https://donumdecor.hu/index.php?route=information/information&information_id=5 )

Elállás joga / panaszkezelés

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a Felhasználó (fogyasztó) a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.Csak minden tartozékéval, és eredeti csomagolásába visszacsomagolt terméket tudunk  visszavenni . a visszaküldési és ezzel járó esetleges költség / többletköltség  a megrendelőt terheli .
Beérkezéstől és termék épségének ellenőrzését követően ,számlaszám-kedvezményezett adatai birtokában,
 visszautalásra kerül a részösszeg a Megrendelő részére 3 munkanapon belül.
Összeggel terhelt csomagot nem áll módunkban átvenni!

Amennyiben a termék vásárlásával kapcsolatos bármilyen problémája merülne fel, a Szolgáltató felé panasszal élhetsz . Ebben az esetben előfordulhat, hogy akár visszaküldés nélkül is meg tudjuk oldani , az esetleges "problémát " így  az alábbi e-mailes elérhetőségünkön fel tudod venni velünk a kapcsolatot. Haladéktalanul, de legfeljebb 7 munkanapon belül kivizsgáljuk és  az eredményéről  e-mailben értesítünk. 
Panaszod előterjesztheted az alábbi elérhetőségünkön : donumdecorshop@gmail.com 
Visszaküldési cím egyeztetést követően : 1239 Budapest Ócsai út 1-3 

Esetleges téves információkért , elírásokért felelősséget nem vállalunk .

A Szolgáltató / Donum Decor Kft./ webáruház szerzői jogvédelem alatt áll .
Ennek megfelelően nem használható semmilyen , a honlapon található szöveg , fénykép, ábra , vagy egyéb ,szerzői jogvédelem alá eső kategória


Bővebb információ Általános Szerződési Feltételek alatt 
https://donumdecor.hu/index.php?route=information/information&information_id=5 )
Rendelésleadás menetéről -véglegesítéséről
Eljárás hibás ár esetén
Termékfotók
Készlethiány 
Elállás joga-panaszkezelés-át nem vett csomag 
Termékszavatosság-Hibás termék-jótállás 
Elállás joga 
Békéltető testület-Bírósági eljárás
Hírnévrontás ,
becsületsértés, rágalmazás esetén érvényesíthető jogokról 


Amennyiben egyedi igényed szeretnéd velünk megbeszélni, úgy kérjünk, vedd fel munkatársunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségek egyikén !

 H-P :10-16
+36702900880
donumdecorshop@gmail.com


 

A jobb felhasználói élmény érdekében weboldalunkon cookie-kat használunk. A weboldal böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. Adatkezelési tájékoztató.