Menü
Kosár

Általános Szerződési Feltételek

Amennyiben kérdésed , észrevételed van kérjük az alábbi , elsődleges e-mail címünkön jelezd felénk. 
donumdecorshop@gmail.com 

(automatikus emailekre írt válaszok,kérések,.. nem minden esetben jutnak időben tudomásunkra, ezért kérjük az elsődleges e-mail címünkre írjatok )

Általános Szerződési Feltételek : Donum Decoration 


Hatályos 2021.07.19-től

A Webáruház üzemeltetőjének adatai:

Név: Donum Decor Kft.

Székhely és Levelezési cím : 2314 Halásztelek Rózsa utca 8/6
Telephely / Raktár: 1239 Budapest Ócsai út 1.

Nyilvántartásba vevő hatóság: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága 

Cégjegyzékszám: 13-09-214238

Adószám: 27186314-2-13

E-mail: donumdecorshop@gmail.com

Honlap:https://donumdecor.hu

Bankszámlaszám: 11742506-21455759
Donum Decor elérhetőség : +36702900880 H-P 10-17 

Tárhely szolgáltató adatai: Center Webhost Kft.
1173 Budapest, Borsó utca 12-32. C. lház. 1. em. 2.



Szolgáltató: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy
(részletes leírás az Impresszum és az adatkezelési tájékoztató alatt 
https://donumdecor.hu/adatkezelesi-tajekoztato )

Vevő/Ön: a Honlapon keresztül vételi ajánlatot tevő szerződést kötő személy

Jótállás: A fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződések esetén (a továbbiakban: fogyasztói szerződés) a Polgári Törvénykönyv szerinti,

 

Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti  virtuális szerződés jön létre a Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre .

A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.

 

A webáruházban megjelenített termékek kizárólag online vásárolhatóak meg, üzletben történő értékesítést Lakossági felhasználók számára Szolgáltató nem folytat. Szolgáltató által kínált valamennyi  termék készleten elérhető  , vevőnek rendelkezésre álló termékek.

 

A honlapon keresztül megvásárolható termékek jellemzőit és vételárait  a terméket bemutató oldal tartalmazza. 
A feltüntett árak forintban értendők, tartalmazzák a 27%.os áfát , nem tartalmazzák a szállítás, ill.a képeken látható dekorációs kellékek árát.

Áraink nem tartalmazzák a termékek kiszállításával járó költségeit , mely br. 35.000 Ft feletti vásárlás esetén lakossági megrendelők részére díjmentes 
1 db. 60x40x20 cm. kartonméretig és legfeljebb 8kg.-ig

Feltüntetett méretet meghaladva, minden esetben Vásárlóval egyeztetünk a szállítási díjról.

Bővebb információ"Fizetési és Szállítási információk" rovatban megtalálhatóak .

A Szolgáltató a termék vételárának változtatásának jogát fenntartja . 


A rendelés nem regisztrációhoz kötött, azonban a regisztrált vásárlók egyszerűbben rendelhetnek újra és igénybe vehetik a webáruház extra szolgáltatásait.

A regisztráció nélkül vásárlóknak is ki kell tölteni a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatokat. Ennek elmaradása esetén a rendelés meghiúsul . A Szolgáltató a termék megrendelését nem köteles  teljesíteni, amennyiben a kitöltött adatlap nyilvánvalóan hibás, hiányos  ,megszakított online fizetéssel beérkező , vagy valótlan adatokat tartalmaz. Erről a vásárlót  a szolgáltató  nem köteles értesíteni , rendelése ezzel meghiúsul .

Webáruházunkban mennyiségi kedvezményt  nyújtunk lakossági vásárlóink számára
-
Lakossági felhasználás regisztráció nélkül Vendég=nem regisztrál vásárló

-Lakossági felhasználás,regisztrált tagként és vendégként leadott rendelések esetében is látható a mennyiségi kedvezmény
Mennyiségi rendelés alapján számított %-os kedvezményt biztosítunk , legmagasabb ár a legkisebb megrendelhető mennyiséghez tartozik , mely a megrendelésre kerülő mennyiség növekedésével csökken.
Kedvezmény mértéke termékenként változó,minimum 7% maximum 15%
Termék kosárba való helyezésekor, automatikusan a kedvezménnyel csökkent összeg kerül feltüntetésre .

-Viszonteladói felhasználás : Regisztrált viszonteladói státusz elnyerését követően nagykereskedelmi áraink láthatóak

Viszonteladó partnereinknek , cégeknek , érvényes adószámmal rendelkező vállalkozásoknak , online rendelésre és személyes vásárlásra is van lehetőség raktárunkban .Adószámmal rendelkező magánszemélyek számára lakossági áraink érvényesek


2022.JÚLIUSÁTÓL HAZAI NAGYKERESKEDÉSEKET NEM ÁLL MÓDUNKBAN KISZOLGÁLNI.


-Az első lépés, regisztrálj webáruházunkban pontosan megadott számlázási és szállítási adatokkal ( Adószám mező kitöltése kötelező) Kérjük e-mailben küld el az alábbi dokumentumot , melyből kitűnik a megegyező tevékenységi kör. - Cégek esetében -Cégkivonat másolat

-Egyéni vállalkozók esetében az E.v. bejelentésről kiadott igazolás -Ahhoz, hogy teljes jogú viszonteladója legyen cégünknek, a regisztráció beérkezése után az adatokat feldolgozzuk és jogosultság esetén viszonteladó partnernek regisztrálunk. (Átfutási idő legfeljebb 2-3 munkanap) -Rövid leírás : kereskedelmi tevékenység formájáról , felhasználás típusáról

Adószám megküldése nem elegendő , nincs kapacitásunk minden egyes beküldött adószámot lekérni, amennyiben viszonteladónkká szeretnél válni, kérjük a fent leírtak szerint járj el. Elsődleges email címünk : donumdecorshop@gmail.comMegegyező tevékenységi körök: -Művirág kiskereskedelem -Virág , koszorú kiskereskedelem -Virágkötő és/vagy minden ehhez tartozó tevékenység -Dekorációs szolgáltatás -Ajándéktárgy kiskereskedelem 
-Egyéb m.n.s áru kiskereskedelem  
Egy pár tevékenység , amit nem áll módunkban elfogadni. -Csomagküldő, internetes kiskereskedelem / (önmagába nem elég, nem tükrözi a tevékenységünket) -Különböző szolgáltatások ,pl. szépségipar, tanácsadás, oktatás,...... -Divattervezés, formatervezés,grafika, kirakatrendezés..... -Gyógypedagógia , víz-gáz szerelés , alkatrészek , sport , ruházat , lábbeli ......Érdemes a fent említett tevékenységi köröket felvenni a vállalkozás nyilvántartásába és ezt követően kérvényezni .. Csak elnyert státusz esetén küldünk értesítést !

Ahhoz, hogy teljes jogú viszonteladója legyél cégünknek, a regisztráció beérkezése után az adatokat feldolgozzuk és jogosultság esetén viszonteladó partnernek regisztrálunk. (Átfutási idő legfeljebb 2-3 munkanap)

-Pozitív elbírálás esetén e-mailben küldünk értesítőt . Amennyiben a benyújtott dokumentumok nem felelnek meg a kívánalmaknak, annak tényéről és okáról értesítést nem áll módunkban küldeni .
-Azon vásárlóink,akik már vásároltak vállalkozásukra webáruházunkban ,a fent említett dokumentációk megküldése alól mentesülnek. (Feltétel: Viszonteladói regisztráció + csatlakozási kérelem jelzése e-mailben ) Ebben az esetben csak azon vásárlóknak tudunk viszonteladói státuszt biztosítani , aki rendszeresen meghaladta a min.20.000 Ft. kosárértéket.Pozitív elbírálás esetén , belépést követően ,nyitóoldalon olvasható vásárlási és státuszbanmaradási feltételek . Kérjük olvassátok el státuszotok megtartása érdekében .

Személyes átvétel XXIII. kerületi raktárunkban
Címünk1239 Budapest Ócsai út 1.  +36702900880
Minden esetben előzetes telefonos visszaigazolás/ egyeztetés után tudod átvenni csomagod . 
Rendelés feldolgozása gyors,egyes esetekben még aznapi,így,csak abban az esetben válaszd a személyes átvételt,amennyiben rendelésleadástól számított 3 munkanapon belül át tudod venni . 
-
Számla ütemezése : Telefonos egyeztetést követően emailben továbbításra kerül . Amennyiben nem találod emailjeid között , kérjük jelezd és újbóli megküldésre kerül

Személyes átvétel esetén a termékek árán felül nincsen semmilyen költség.
Telefonon felvesszük a kapcsolatot időpont  egyeztetés céljából,  amint rendelésed összeállításra került A megrendelt terméket akkor tudod átvenni a raktárban, miután ügyfélszolgálatunk visszaigazolta, hogy össze lett készítve megrendelésed.

Ellenkező esetben nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelt termék átvehető lesz a raktárban.

Személyes átvétel lehetőségének a feltétele : Online teljesítés 

-Átvétel Donum Decor-tól Szeptembertől -Áprilisig H-P 10-17 h. 

-Nyári időszakban Május-Augusztus H-P 10-14h.
-Amennyiben ez az időpont nem felel meg , egyeztetést követően a portán hagyjuk csomagod , ahol a hét bármely napján 0-24 h.-ban átveheted csomagod.

Raktárunkban a termékek megtekintésére ,vásárlására is van lehetőség ,minden esetben telefonos egyeztetés szükséges .
Fizetési mód:
-Készpénz
-Telefonod netbanjából indított utalás



A Termék kiválasztása

A honlapon szereplő termékkategóriákra kattintva választhatja ki a kívánt termékcsaládot, és ezen belül az egyes termékeket. Az egyes termékekre kattintva találja a termék fotóját, cikkszámát, ismertetőjét, árát. Önnek vásárlás esetén a honlapon szereplő árat kell megfizetnie. A termékeket illusztrált fényképpel jelöltük. A fényképeken látható kiegészítők, dekorációs elemek nem részei a terméknek, kivéve ha az a termékleírásban külön kiemelésre kerül. Inspiráció gyanánt párosítottuk egyes termékeinket más virágokkal , növényekkel , koszorúkkal stb.  , mely ugyancsak nem képezi a vételárat .
Az árak darabárak , csokor , egység és csomagárak , az adott kategóriába tartozó, ill. egyes leírások tartalma alapján értendő ár. 
Csokros kategória alatt értelemszerűen csokorra , szálasnál szálasra ,...... csomagosnál csomagár kerül feltüntetésre ) 
Felhívjuk figyelmét utóbbinál 1-2db.-ig terjedő csomagon belüli hiányra,csokros virág 5%mennyiségeltérésénél ,esetleges elírásért, téves adatokért nem vállalunk felelősséget!

 Kosárba helyezés

A Termék kiválasztása után Ön a "Kosárba" gombra kattintva helyezhet - tetszőleges számú -  terméket a kosárba anélkül, hogy ezzel Önnek vásárlási- vagy fizetési kötelezettsége keletkezne, mivel a kosárba helyezés nem minősül ajánlattételnek.

A Termék kiválasztása után Ön a "Kosárba" gombra kattintva helyezhet - tetszőleges számú -  terméket a kosárba anélkül, hogy ezzel Önnek vásárlási- vagy fizetési kötelezettsége keletkezne, mivel a kosárba helyezés nem minősül ajánlattételnek.

 

Javasoljuk, hogy akkor is helyezze a kosárba a terméket, ha nem biztos abban, hogy az adott terméket meg kívánja vásárolni, mert ezzel az Ön számára egy kattintással áttekinthetővé válik, hogy az adott pillanatban melyek az Ön által kiválasztott termékek, és azokat egy képernyőn megjelenítve tudja megtekinteni és összehasonlítani.
A Kosár tartalma a megrendelés véglegesítéséig – a "Megrendelés elküldése" gomb megnyomásáig – szabadon módosítható, a kosárból tetszés szerinti termékek eltávolíthatóak, a kosárba tetszés szerint újabb termékek helyezhetőek, illetve a kíván termékszám megváltoztatható.

 

Egyoldalas pénztárunk lehetővé teszi , hogy a leggyorsabban / hatékonyabban tudja rendelését és adatait ellenőrizni , elküldeni .
Amennyiben Ön a kiválasztott terméket a Kosárba helyezi, úgy jobb felső sarokban láthatja kosara tartalmát . Amennyiben Ön nem kíván több terméket kiválasztani, úgy kattintson a „Pénztár ” gombra! Amennyiben a kiválasztott terméket szeretné ismét megnézni, vagy újabb terméket szeretne a kosárba helyezni, úgy kattintson a „ Kosár ” gombra!

"Kosár tartalma  ” gomb lenyomását követően megjelenik a kosár tartalma, ahol kiválaszthatja  hogy regisztrált tagként, vagy vendégként szeretné rendelését leadni/ regisztráció nélküli vásárlás esetén alkalmazandó/ opciót . 

Fizetési opcióra kattintva megjelenik egyoldalas pénztárunk , mely tartalmazza a szállításhoz-számlázáshoz szükséges adatlapot.
„SZÁLLÍTÁSI MÓDNÁL"szükséges bejelölni , hogy a megrendelt terméket személyes átvétellel , vagy GLS futárszolgálattal kívánja rendezni.
 A „FIZETÉSI MÓDNÁL ” kell bejelölnie, hogy a megrendelt terméket online fizetéssel  , vagy utánvéttel rendezi.  Kiszállítás díját a részösszeghez adja a rendszer , utánvét esetében hozzáadódik a futárszolgálat utánvétkezelés díja 
 ( Ezen díjakat a  rendszer jelzi , melyet Ön köteles megfizetni megrendelés esetén )
Regisztráció nélküli vásárlás esetén is köteles vevő megadni a kért adatokat a sikeres vásárlás , szállítás érdekében . 
Telefonszám megadásánál kérjük alkalmazzák a +36......... formátumot 

 

MINIMÁLIS RENDELÉSI ÉRTÉK br.5000 Ft./ Termékrendelés-Lakossági felhasználók
(5000 Ft. alatt beérkezés rendelések törlésre kerülnek, online teljesítés esetén visszautalásra )

 A ”Személyes adatok ” megadását követően a „Számlázási cím ” pont alatt pipával jelölendő , ha azonos.  Amennyiben Ön eltérő címre kéri a szállítást, kérjük távolítsa el a pipát. A „Megjegyzés” résznél Ön tetszőlegesen adhat meg további információt.
Amennyiben adószámmal rendelkező vállalkozásra kéri a számlát , úgy külön kitöltést igényel a számlázási opció 
Kérjük minden esetben mellékelje az adószámot , ennek hiánya rendelés elutasítását is eredményezheti ! 
( Rendszerünk nem tárolja a cégek-vállalkozások adószámát , ennek kikeresésére nincs kapacitásunk , így elutasításban részesíthetjük a hibás vagy hiányosan kitöltött adatlappal beérkezett rendeléseket )

 


A rendelés véglegesítése (ajánlattétel)

Amennyiben Ön meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel az Ön által megrendelni kívánt termékeknek, valamint az Ön adatai helyesen szerepelnek, úgy a „MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE” gombra kattintva zárhatja le megrendelését. A honlapon közölt információk nem minősülnek az Eladó részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén Ön minősül ajánlattevőnek, és a szerződés az Ön által a honlapon keresztül tett ajánlatnak az Eladó által történő elfogadásával jön létre a jelen ÁSZF rendelkezései szerint

 

Ön a „Megrendelés”  gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – az Eladó jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén - fizetési kötelezettséget von maga után.

A Szolgáltató a vevő által leadott rendelésről egy automatikus visszaigazolást küld a megrendelésben megadott email címre. A visszaigazoló email tartalmazza a megrendelt termék(ek) megnevezését, vételárát, szállítási költséget  illetve a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatokat. Az automatikusan küldött visszaigazoló email nem minősül Eladó részéről az ajánlat elfogadásával  szerződés részéről még nem köttetett . Rendelés leadását követően Eladó 72 h. belül( munkanap) jelzi emailben vagy telefonon való megkeresés során , ha 3-nál több termék készlethiányos . 5-10% készleteltérés természetes  , így amennyiben utolsó darabos termékek kerülnek megrendelésre , nem minden esetben teljesíthető ..
Eladó részéről a szerződés onnantól megköttetett amikortól a második e-mail egyikét küldi
-Feldolgozva 
-Szállítás alatt

Előfordulhat, hogy a visszaigazoló email a „Spam” mappába érkezik, ezért javasolt ennek az ellenőrzése is.Amennyiben Ön a megrendelésétől számított 1 órán belül nem kapja meg az automata visszaigazoló e-mailt, úgy kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, mert elképzelhető, hogy megrendelése technikai okok miatt nem érkezett meg rendszerünkbe.

Ha a Felhasználó a visszaigazoló email-üzenetben szereplő adatok tartalmában hibát észlel, vagy egyáltalán nem érkezik meg az automatikus visszaigazoló email, azt  a legrövidebb úton jelezze a szolgáltató felé , mert esetenként még aznap feladásra kerül a csomag utólagos módosításra nincs lehetőség ebben az esetben.

SIKERES RENDELÉSLEADÁS :
Képernyőn megjelenik "A MEGRENDELÉSE SIKERES VOLT " szöveg és ezzel egyidőben automatikus visszaigazoló e-mailt kap a rendelésben megadott e-mail címre

SIKERTELEN RENDELÉSLEADÁS : 
Képernyőn nem jelenik meg az említett szöveg és visszaigazoló e-mailt sem kap.
Ebben az esetben javasoljuk a megismétlést.

SIKERTELEN ONLINE FIZETÉS:
AMENNYIBEN ONLINE NEM SIKERÜL TELJESÍTENIE A FIZETÉST ÉS MEGSZAKÍTÁSRA KERÜL, ÚGY RENDELÉSÉT NEM TUDJUK FELDOLGOZNI . EBBEN AZ ESETBEN MINDENKÉPP LÉPJEN VISSZA A WEBÁRUHÁZ PÉNZTÁR OLDALÁRA PRÓBÁLJA ÚJRA A FIZETÉST, VAGY JELÖLJE BE AZ UTÁNVÉT OPCIÓT , EZT KÖVETŐEN KÜLDJE EL RENDELÉSÉT.
KÉPERNYŐ JELZI AMENNYIBEN SIKERES A RENDELÉSLEADÁS. 
Utánvétes fizetési lehetőségek : Készpénz , Kártya 


Eljárás hibás ár esetén

Előfordulhat, hogy – pl. technikai hiba miatt - hibás ár szerepel a honlapon. Hibás ár esetén a megrendelést (az Ön ajánlatát) a hibás áron nem áll módunkban elfogadni, és nem vagyunk kötelesek a terméket hibás áron értékesíteni. Hibás áron történő ajánlattétel esetén nem jön létre szerződés közöttünk. Amennyiben Ön hibás áron tesz ajánlatot, a rendszer azt automatikusan visszaigazolja, ez azonban nem minősül az ajánlat elfogadásának a részünkről. Hibás áron történő, Ön általi ajánlattétel (megrendelés) esetén az Eladó munkatársa felhívja az Ön figyelmét a helyes árra, és felajánlhatja a helyes áron történő szerződéskötést. Ön a hibás ár helyett az Eladó által közölt helyes áron nem köteles ajánlatot tenni és szerződést kötni. Ez esetben nem jön létre szerződés a felek között.
Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk!

TERMÉKFOTÓK 
Valamennyi termékünknél saját fotót készítünk , mely megegyezik a rendelt termékkel és színnel.
ÁRNYALATI ELTÉRÉSÉRT NEM ÁLL MÓDUNKBAN FELELŐSSÉGET VÁLLALNI !


Egyes esetekben mellékelünk inspirációs fotókat , felhasználás ötletet adva , ami nem saját fotó annak a forrása  Pinterest 

Készlethiánynál a termék kivonódik a webáruházból,amennyiben utánpótlás történik egy adott termékből ,újból látható ,elérhető lesz .
Facebook oldalunkon üzenet formájában érdeklődni lehet egy adott termék utánrendeléséről , beérkezéséről , minden esetben cikkszám megadása szükséges . 
Facebook : https://www.facebook.com/donumdecor/?ref=bookmarks  
Amennyiben facebook oldalunkon megosztott posztok linkjére kattintva , vagy rendelésszámot beírva az alábbi szöveg jelenik meg :
- Nincs a keresési feltételeknek megfelelő termék(ek).,    úgy készlethiányos az adott termék  .


Szállítási lehetőség és költségei Lakossági felhasználóknak

Futárszolgálat:

A Donum Decoration webáruház  csomagjait a GLS futárszolgálat szállítja házhoz.
A GLS futárszolgálat a csomag feladásától számított 24 órán belül szállítja ki a termékeket. 
A kiszállítás költsége:
 

SimplePay  esetében minden csomag egységesen  Br.1690 Ft. / belföldi szállítás, 1 db. 60x40x20 cm. kartonméretig és legfeljebb 8kg.-ig

Feltüntetett méretet meghaladva, minden esetben Vásárlóval egyeztetünk a szállítási díjról.


SimplePay (OTP)
Vásárlás során a SimplePay felületén fizetheti ki a rendelését. A fizetés közvetlenül az OTP Bank által üzemeltetett , a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik és nem a webáruház oldalán . Webáruházunk semmilyen formában nincs birtokában a kártya adataival ,abba betekintést nem nyerhet.

OTP SIMPLEPAY BANKKÁRTYÁS FIZETÉSI FOLYAMAT

  • Fizetés bankkártyával  SimplePay - OTP  (faq-fizetes-american) gombra kattintva átkerül a SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindul a tranzakció.
  • A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.
  • A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
  • A fizetés eredményéről e-mail útján is értesítést kap, valamint visszairányítja az oldalunkra.

Az alábbi bankkártya adatokra lesz szüksége:

  • Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
  • Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
  • Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}.

    ÁRUHÁZUNKBAN AZ ALÁBBI KÁRTYATÍPUSOKKAL FIZETHET

    Figyelem! A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben rendszerünk képes elfogadni.
    (Bővebb leírás webáruház lap alján, kártyaelfogadó képekre kattintva) 
    faq-fizetes-mastercardfaq-fizetes-maestrofaq-fizetes-visafaq-fizetes-visa-electronfaq-fizetes-american 



 

Utánvét esetében ,szállítási díj 1690 Ft. + utánvétkezelés díja, mely vásárlás végösszegétől függ /belföldi szállítás

Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvételes fizetési"  módot
Utánvétes fizetési lehetőség : Készpénz , Kártya 

Lakossági és viszonteladói vásárlók számára egységesen 
-Gls futárszolgálat: Br.1690 Ft. 1 db. 60x40x20 cm. kartonméretig és legfeljebb 8kg.-ig

Feltüntetett méretet meghaladva, minden esetben Vásárlóval egyeztetünk a szállítási díjról.

-Utánvétkezelés díja : 

60.000 Ft. rendelés értékéig Br.490 Ft.
60.001-100.000 Ft. rendelés értékéig Br.590Ft.

100.000 Ft feletti rendelések esetében díjbekérőt küldünk e-mailben, utánvétre lehetőség nincs 
(Kivétel : Törzsvásárló)
100.001-150.000 Ft.ig Br.990 Ft.
150.001-1000000.. Br.3000 Ft.

-Lakossági vásárlóink számára 35.000 Ft. feletti rendelés esetén a szállítás díjmentes/ utánvét esetében + utánvétkezelés díj 
 (1db. 60x40x20 cm. kartonméretig és legfeljebb 8kg.ig)

-Személyes átvétel XXIII.kerületi raktárunkban , összekészítés díja 0 Ft.

A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja.
Az új díj a honlapon történő egyidejű megjelenésével lép hatályba.


Rendelést csúsztatott szállítással nem áll módunkban felvenni 

Számla
 

Feltüntetett áraink bruttó árak és a 27%-os áfát tartalmazzák .
A számlázóprogram automatikusan küldi ki e-mailben az e számlákat , a vevő által megadott / regisztrált e-mail címre ,  papíralapú számla nem kerül kiállításra , megküldésre .
Számla ütemezése :

Webáruházban kifizetett és utánvét esetében is , szállítás megkezdése napján emailben továbbításra kerül . Amennyiben nem találja emailjei között ,kérjük nézze meg spam-lomtár, egyéb mappában ..., vagy jelezze és újbóli megküldésre kerül . 


Számla a Megrendelő által kitöltött formátumban kerül kiállításra(nem manuális), így értelemszerű kitöltés szükséges!
Utólag nem áll módunkban sztornózni számlát az alábbi okokra hivatkozva :
-adatok nem értelemszerű kitöltése 
-adatok többszöri feltüntetése, nem opcionális helyen 
-adószám nem megfelelő helyén való feltüntetése (
Adószám megadása a számlázási adatoknál található)

Minden adatnak megvan a helye,kérjük,ne hozzanak létre új sort az adószám , ill.többszöri helység , utca vagy név feltüntetésére , ez sok esetben a számla gépi kiállítását megakadályozza !

2021. január 4-étől kötelező adatot küldeni a NAV-hoz minden olyan számláról, módosító, érvénytelenítő számláról, amire az áfatörvény számlázási szabályai vonatkoznak. [2007. évi CXXVII. törvény az általános forgalmi adóról, 10. melléklet.]
Ennek értelmében, amennyiben cégre,vagy adószámmal rendelkező vállalkozásra kéri a számlát , kérjük a számlázási adatoknál tüntesse fel az adószámot. 
Adószám elmulasztása esetén a számla magánszemélyre(megrendelő)adataira kerül kiállításra.

 

Szállítási idő  

Rendelés beérkezését követően 24 h.belül (munkanap) feldolgozásra + 1 szállítási munkanapba kerül / egyes esetekben 72 h.ez az adott időszaktól , leterheltségtől függ 

Ez a szállítási határidő tájékoztató jellegű, az ettől történő eltérés jogát fenntartjuk.
Jelen általános szerződési feltételek elfogadásával Ön tudomásul veszi, hogy a megadott szállítási idő túllépése miatt az Eladó a kártérítési felelősségét kifejezetten kizárja.


Csomagátvétel max.3 munkanapon belüli teljesítése szükséges, ezt meghaladva csomag visszakerül raktárunkba .
Amennyiben online fizetéssel került kiegyenlítésre a rendelés , úgy 1x 1690 Ft. visszaszállítási +1x1690 Ft újbóli díj megfizetése esetén tudjuk kiküldeni a csomagot. Utánvét esetében az oda vissza szállítási díjat kiszámlázzuk megrendelő felé , ...
Amennyiben a többletszállítás díja nem kerül kiegyenlítésre , úgy a későbbiekben nem ápolunk partnerkapcsolatot megrendelővel , rendelései elutasításra , törlésre kerülnek .

Megkérjük csak abban az esetben rendeljen , amennyiben biztosítani tudja a csomagátvétel 3 munkanapon belül !

Törékeny terméket valamennyi esetben pufiba /buborékfóliába csomagolunk, így a szállítás okozta rongálás lehetősége minimalizálva van. 
Csomagjainkra a gondos és igényes jelzők a jellemzőek , melyet sem árainkra sem plusz költségként a vevőre nem terhelünk rá. 

A gyorsabb kártérítés reményében , felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét az eljárás menetére
Megkérünk minden kedves vásárlónkat , amennyiben csomagja / doboza külsérelmi nyomot takar ( horpadás , sérült , koszos stb.) átvétel előtt nyissa ki , ellenőrizze csomagja épségét és amennyiben sérülést észlel vetessen fel jegyzőkönyvet a helyszínen. 
Töréskár esetén jegyzőkönyv nélkül nem tudunk kártérítési igénnyel élni a GLS futárszolgálat felé.

Mindennemű kártalanítás termék díjának visszautalásáig terjed , újbóli termékmegküldést nem áll módunkban  vállalni !
(Ide tartozik a hibás, törött és minden más, az alábbiakba nem tartozó kártalanítás )

Bizsu termékeinkre  garanciát nem áll módunkban vállalni az alábbi okok miatt 
-Nem rendeltetésszerű használat ( ez általában a gumis karkötőkre jellemző ,felhasználó figyelmen kívül hagyja a karkötő méretét , csuklóméretével nem azonos , következménye szakadás 
-Leejtés , vagy más erősebb ütés által keletkezett strasszvesztés 
- Oxidálódás ( mely előidézheti vegyszer ,tisztítószer, termálvíz ...) ezeknél a műveleteknél célszerű a bizsut levenni , így megőrizve minél hosszabb ideig szépségüket 
-Egyéb fel nem sorolt , rendeltetésellenes használat 

Abban az esetben áll módunkban visszavenni a terméket , ha átvételt követően megrendelő elégedetlen és 24 h.belül jelzi az alábbi 3 elérhetőségünk egyikén / a válaszüzenet megvárása kötelező 
Facebook üzenet  : https://bit.ly/2VwqvzR
Telefonszám : +36702900880
Email : donumdecorshop@gmail.com 


Elállás joga / panaszkezelés Megrendelő részéről

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a Felhasználó (fogyasztó) a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.AZ ÁT NEM VETT CSOMAG , NEM MINŐSÜL 45/2014. (II.26.) Korm. ELÁLLÁSNAK !
Csak minden tartozékéval, és eredeti csomagolásába visszacsomagolt terméket tudunk  visszavenni . a visszaküldési és ezzel járó esetleges költség / többletköltség  a megrendelőt terheli .

Beérkezéstől és termék épségének ellenőrzését követően ,számlaszám -kedvezményezett adatai birtokában visszautalásra kerül a részösszeg az Ön részére 3 munkanapon belül.Utánvéttel vagy portósan feladott küldeményeket nem áll módunkban elfogadni.
Visszaküldési cím egyeztetést követően : 1239 Budapest Ócsai út 1-3 

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.


Milyen esetben élhet Ön a jótállási jogával?

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján az Eladó jótállásra köteles a rendelet 1. számú mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkek (pl.: műszaki cikkek, szerszámok, gépek), valamint az ott meghatározott körben azok tartozékai és alkotórészei (a továbbiakban - jelen pontban - együtt fogyasztási cikként hivatkozva) eladása esetén.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a szavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Amennyiben a termék vásárlásával kapcsolatos problémája merülne fel, a Szolgáltató felé kifogással élhet . Ebben az esetben előfordulhat, hogy akár visszaküldés nélkül is meg tudjuk oldani , az esetleges "problémát " így  az alábbi emailes elérhetőségünkön fel tudja venni velünk a kapcsolatot. Haladéktalanul, de legfeljebb 7 munkanapon belül kivizsgáljuk és az eredményről emailben értesítünk. 
Panaszát előterjesztheti az alábbi elérhetőségünkön : donumdecorshop@gmail.com , amennyiben 48 h.belül nem érkezik válasz ,kérjük vegye fel a kapcsolatot az alábbi számon +36702900880

Az elállási jog az alábbi esetekben nem gyakorolható

Az Eladó kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben:
-A szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.
-Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ.
-Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
-Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében.
-Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
-Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.
-Olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor.
-Olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából.
-Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta.
-Hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével,
-Nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében.
-Lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki.
-A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

Elállás - Szolgáltató részéről 

-A Szolgáltató a termék megrendelését nem köteles  teljesíteni, amennyiben a kitöltött adatlap nyilvánvalóan hibás, hiányos  ,megszakított - meghiúsult online fizetéssel beérkező , vagy valótlan adatokat tartalmaz.
- Át nem vett, kézbesítetlen csomag esetén , melynek díja nem kerül megrendelő által utólagos kiegyenlítésre  , ezzel további rendelést,  Szolgáltató nem teljesít Megrendelő felé.
Rendeléselutasításról Szolgáltató a vásárlót nem köteles értesíteni ,Megrendelő  informálódni tud ezen kategóriák pontja elolvasásával.

Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

A fogyasztói tájékoztató jelen pontja a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 9. § (3) bekezdése felhatalmazása alapján a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 3. számú melléklete alkalmazásával készült.


Bírósági eljárás

Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.


Békéltető testületi eljárás

Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra - a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján - az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell
- fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét
-fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
-ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
-a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
-a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
-a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelemelőterjesztésére nem került sorra
-a testület döntésére irányuló indítványt,
-a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el
http://www.bekeltetes.hu
A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el:
https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: abeck@pbkik.humbonyar@pbkik.hu
Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523
Fax: 06-76-501-538
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.humariann.matyus@bkmkik.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu
Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: eva.toth@bmkik.hu
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: bekeltetes@bokik.hu
Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefonszám: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
Csongrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu
Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu
Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu
Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 06-36-429-612
Fax: 06-36-323-615
E-mail: hkik@hkik.hu
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
Fax: 06-56-510-628
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu
Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
E-mail: szilvi@kemkik.hu
Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefonszám: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu
Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
Telefonszám: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-474-7921
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu
Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
Telefonszám: 06-82-501-026
Fax: 06-82-501-046
E-mail: skik@skik.hu
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail: bekelteto@szabkam.hu
Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
Telefonszám: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu
Vas Megyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: vmkik@vmkik.hu
Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.
Telefonszám: 06-88-429-008
Fax: 06-88-412-150
E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu
Online vitarendezési platform


Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.
A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU


Hírnévrontás ,
becsületsértés, rágalmazás, a jóhírnév megsértése esetén érvényesíthető jogok   


A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) 2.45. § (2) bekezdése szerint: „A jóhírnév megsértését jelenti különösen, ha valaki más személyre vonatkozó és e személyt sértő, valótlan tény állít, vagy híresztel, vagy valós tényt hamis színben tüntet fel.” A Ptk. fenti rendelkezése a személyiségi jogok megsértésének egyes, a Ptk-ban felsorolt esetkörei között szerepel, és mint ilyen a jóhírnév megsértésével kapcsolatos joganyag háttérszabálya. A Ptk. szabályozásával gyakorlatilag egybevág a tisztességtelen piaci magatartás és a versenykorlátozás tilalmáról szóló 1996. évi LVII. törvény („Tpvt.”) 3. §-ának rendelkezése, mely szerint: „Tilos valótlan tény állításával vagy híresztelésével, valamint valós tény hamis színben való feltüntetésével, úgyszintén egyéb magatartással a versenytárs jó hírnevét vagy hitelképességét sérteni, illetőleg veszélyeztetni.

A hírnévrontás természetesen tisztességtelen piaci magatartásnak is tekinthető, így a versenytárs jóhírnevének megsértésére alkalmazandó a Tpvt. 2. §-ának rendelkezése is, amely szerint: „Tilos a gazdasági tevékenységet tisztességtelenül – különösen a megrendelők, vevők, igénybevevők és felhasználók (a továbbiakban: üzletfelek), illetve a versenytársak törvényes érdekeit sértő vagy veszélyeztető módon vagy az üzleti tisztesség követelményeibe ütközően – folytatni.

Amennyiben egy gazdasági társaság magára nézve sérelmesnek tartja a versenytársa, magánszemély honlapján, hirdetésében, reklámban vagy egyéb formában megjelent közleményét, függetlenül attól, hogy a sérelmet szenvedett társaság konkrétan nem is került megnevezésre, még elképzelhető, hogy hírnévrontás történt, ami azonnali reakciót kíván.

A Ptk. 2:51. §-a, 2:52. § (1) bekezdése és a 2:53. §-a tartalmazza a személyiségi jogok megsértésének szankcióit. A jóhírnév megsértése esetén ezek közül fontos kiemelni, hogy a sérelmet szenvedett gazdasági társaság követelheti a jogsértés abbahagyását, a jogsértő eltiltását a további jogsértéstől, a sérelmes helyzet megszüntetését, vagy akár a jogsértéssel elért vagyoni előny átengedését. A jóhírnév megsértése esetén tehát a fentiek alapján haladéktalanul követelni kell a sérelmes közlemények internetes felületről való törlését és a nyomtatásban megjelent jogsértő tartalom megsemmisítését. A korunkra jellemző információs társadalomban az információ rendkívül gyorsan jut el mindenkihez, így hírnévrontás esetén a gyors fellépés nagyon fontos. Valamennyi esetben , a hírnevünket , vállalkozásunkat ,termékeink  rossz hírét keltő mindennemű megnyilvánulása ellen ,jogi lépést kezdeményezünk sérelemdíj érvényesítésére ! Ezen felül , amennyiben bebizonyosodik , hogy a Hírnévrontó vádjai alaptalanok , úgy a képviselőnk között létrejött ügyvédi megbízás szerződésben kikötött megbízási díj, valamint költségtérítésként megfizetett indokolt készkiadások együttes összegének megfizetésére kötelezzük !

A sérelemdíj jár akkor is, ha egyébként nincs kár
A kártérítés és a sérelemdíj természetesen a fenti szankciókon túl szintén érvényesíthető. A gazdasági társaságoknak becsületük ugyan nincs, jóhírnevük megsértése azonban szintén személyiségi jogsértésnek minősül, így a gazdasági társaságot ért sérelem okán sérelemdíjra jogosult. A kártérítéssel szemben fontos kiemelni, hogy a sérelemdíjra való jogosultsághoz a jogsértés tényén kívül további hátrány bekövetkeztének bizonyítása nem szükséges. A jóhírnév megsértésének ténye önmagában megalapozza a sérelemdíj iránti igényt, abban az esetben is, ha egyébként bármely okból a sérelmet szenvedett társaság ténylegesen hátrányt nem szenvedett el. A sérelemdíj érvényesítéséhez hátrány bekövetkezését nem kell bizonyítani, ugyanakkor a sérelemdíj összege többek között a jogsértés súlyától, és a vállalkozást a jogsértés folytán a releváns piacon ért joghátrány mértékétől is függ, melyet cégünk SZAVANKÉNT minimum 300.000 Ft.-ban határoz meg.

Valamennyi szankció alkalmazásának kilátásba helyezése eredményre vezethet, főleg azon jogsértőkkel szemben, akik nincsenek tisztában a tisztességtelen piaci magatartásuk súlyával és annak következményeivel.

***

A Szolgáltató / Donum Decoration webáruház 
A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. 
Ennek megfelelően nem használható semmilyen , a honlapon található szöveg , fénykép, ábra , vagy egyéb ,szerzői jogvédelem alá eső kategória 

Esetleges téves információkért , elírásokért felelősséget nem vállalunk .

Amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjünk, vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségek egyikén ! 

 H-P 10-16
+36702900880
donumdecorshop@gmail.com

A jobb felhasználói élmény érdekében weboldalunkon cookie-kat használunk. A weboldal böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. Adatkezelési tájékoztató.